Nav Menu
12:41
Визначились переможці предметних олімпіад

З 15 по 30 листопада 2014 року на факультеті психології та соціальної роботи Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя було проведено І тур фахових олімпіад. Загальна кількість учасників вражає – 211 студентів взяли участь у п’яти предметних олімпіадах! Найбільшою за кількістю учасників стали інтелектуальні змагання з психології, на які завітало аж 79 студентів!

Проте, спілкуючись зі студентами часто-густо доводилося чути про «бонусні бали» як єдину мотивацію до участі у таких змаганнях!? На мою думку - це проблема, адже мотивація до навчання, рівень домагань, самооцінка, самокомпетентність – це не порожні слова, а у нас виходить, що йдемо на олімпіаду тільки через бажання заробити жалюгідні п’ять балів, щоб прикрити свої ж недопрацювання у майбутньому!

Розглянемо можливі преференції переможців олімпіади. По-перше, це більша кількість бонусних балів, не п’ять, а 10, а то і 20, а це вже суттєво. По-друге, авторитет серед одногрупників та однокурсників як знавця тієї чи іншої галузі, а звідси – плюс до уваги, поваги, заздрощів та «розмов за спиною». По-третє, авторитет серед викладачів, адже ваше прізвище звучить на засіданні кафедри у позитивному світлі переможця, що, з одного боку, формує у них певний комплекс очікувань, а з іншого – ваша оцінка на заняттях починається не з нуля, а з певної цифри, що виражає повагу і довіру до вас як переможця олімпіади. І це далеко не все.

Чи може сказане у попередньому абзаці стати вашими особистими мотивами участі в олімпіадах? Звичайно. Проте, тут домішується ще й самооцінка та оцінка власної компетентності. Адже багато хто каже: «Вона (він) краще знають психологію/соціальну педагогіку/дошкільну педагогіку/тощо, я не можу з ним конкурувати», – але ж, шановні, – це лише ваша суб’єктивна оцінка актуального стану справ. Що заважає вам його змінити?

В нашій групі ВКонтакті було цікаве опитування за результатами якого виявилося, що переважна більшість наших студентів прийшли не за знаннями… це сумно, але хто вам винен, що ви, маючи диплом «бакалавра», «спеціаліста» чи «магістра» чогось там, не маєте під ним жодних підстав у вигляді системи знань та умінь? І хто тоді винен, що ви не можете зростати як фахівець? Не можете отримати роботу з гідною зарплатнею? Шановні, ваші оцінки у виші – це не лише відображення інтелектуального потенціалу, але й рівня сформованості таких необхідних особистісних якостей як працелюбність, уміння розподіляти власний час, розставляти пріоритети та інших. Та справа ваша.

Повертаючись до результатів предметних олімпіад…

Дошкільна педагогіка:
1 місце - Березняк Маргарита Сергіївна - ДП-31
2 місце - Удовиченко Юлія Володимирівна - ДІ-31
3 місце - Савченко Світлана Сергіївна - ДІ-51; Король Марія Володимирівна - ДП-41

Соціальна педагогіка:
1 місце - Яцун Леся Миколаївна - СП-31
2 місце - Садова Марія Анатоліївна - СП-31
3 місце - Зайцева Алія Русланівна - СП-51

Психологія:
1 місце - Данилевська Роксолана Владиславівна - П-51
2 місце - Кезля Вікторія Сергіївна - П-51
3 місце - Худенко Тетяна Вікторівна- П-51; Севрюк Вікторія Сергіївна- П-51; Буряк Тетяна Іванівна - П-51; Ільчук Ольга Олексіївна - П-41

Педагогіка (для нефахових спеціальностей):
1 місце - Канаєва Віта АН-42
2 місце - Іванченко Юлія ГТ-41
3 місце - Годунок Мирослава УА-41

Психологія (для нефахових спеціальностей):
1 місце - Київська Надя Станіславівна (факультет іноземних мов)
2 місце - Дорош Ірина Віталіївна (філологічний факультет)
3 місце - Кутня Катерина Григорівна (факультет іноземних мов)

Ми щиро вітаємо переможців і бажаємо вам натхнення для підготовки до ІІ-го етапу!
Категорія: Новини факультету | Переглядів: 583 | Додав: OlderS | Рейтинг: 0.0/0